Mihin voin olla yhteydessä laskutukseen tai kotitalousvähennykseen liittyvissä asioissa?
Asiakaspalvelumme palvelee sinua kaikissa laskutukseen ja kotitalousvähennykseen liittyvissä kysymyksissä arkisin 9-16. Tavoitat asiakaspalvelijamme puhelimitse 020 7669 940 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@renoa.fi
Palvelemme sinua myös kaikissa kodin kunnossapitoon liittyvissä kysymyksissä.
Katso myös
- Kaikki kysymykset
- Mitä vastuullisuus tarkoittaa yrityksellenne?
- Mihin tarjoamanne remonttipalvelut perustuvat?
- Miten arvioitte remonttitarpeen kohteessa?
- Miten varmistatte remonttienne hyvän laadun?
- Voinko saada remontilleni rahoituksen?
- Voinko saada kotitalousvähennystä?
- Millaiset ovat palveluidenne remonttitakuut?
- Voinko perua kanssanne tehdyn kaupan?
- Miksi tarjoatte remontteja suoramyyntinä?
- Kuinka paljon talotekniikkaremontit maksavat?
- Mihin voin olla yhteydessä tarjoukseen tai sopimukseen liittyvissä asioissa?
- Mihin voin olla yhteydessä remontin toteutukseen liittyvissä asioissa?
- Mihin voin olla yhteydessä laskutukseen tai kotitalousvähennykseen liittyvissä asioissa?