Mihin voin olla yhteydessä tarjoukseen tai sopimukseen liittyvissä asioissa?
Mikäli sinulla on kysyttävää sopimuksen yksityiskohtiin, sinulle tehtyyn tarjoukseen tai ennen remontin aloitusta koskeviin käytännön asioihin liittyen, voit olla yhteydessä sopimuksen tai tarjouksen kanssasi tehneeseen edustajaamme, jonka yhteystiedot löydät tarjouksesta tai tilausvahvistuksesta.
Voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme kaikissa kodin kunnossapitoon liittyvissä asioissa. Asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisin 9-16. Tavoitat asiakaspalvelijamme puhelimitse 020 7669 940 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@renoa.fi.
Katso myös
- Kaikki kysymykset
- Mitä vastuullisuus tarkoittaa yrityksellenne?
- Mihin tarjoamanne remonttipalvelut perustuvat?
- Miten arvioitte remonttitarpeen kohteessa?
- Miten varmistatte remonttienne hyvän laadun?
- Voinko saada remontilleni rahoituksen?
- Voinko saada kotitalousvähennystä?
- Millaiset ovat palveluidenne remonttitakuut?
- Voinko perua kanssanne tehdyn kaupan?
- Miksi tarjoatte remontteja suoramyyntinä?
- Kuinka paljon talotekniikkaremontit maksavat?
- Mihin voin olla yhteydessä tarjoukseen tai sopimukseen liittyvissä asioissa?
- Mihin voin olla yhteydessä remontin toteutukseen liittyvissä asioissa?
- Mihin voin olla yhteydessä laskutukseen tai kotitalousvähennykseen liittyvissä asioissa?