Miten varmistatte remonttienne hyvän laadun?
15 vuoden ja yli 50 000 remontin kokemuksella koko palveluprosessimme on rakennettu palvelemaan asiakkaan etua. Laadukkaat tuotteemme, ammattitaitoiset ja palvelualttiit työntekijämme sekä asukasystävällinen asennusprosessimme varmistavat asiakkaillemme sujuvan remontin. Toteutamme kaikki remontit näiden samojen laatuvaatimusten mukaisesti.
Osoituksena korkeasta palvelumme laadusta meille on myönnetty ISO 9001 -laatusertifikaatti, joka on kansainvälisesti välisesti tunnetuin laadunhallintastandardi. Sertifikaatin saaja on osoittanut parantavansa jatkuvasti toimintaansa sekä asiakastyytyväisyyttä. Palvelumme laatu näkyy myös korkeana asiakastyytyväisyytenä.
Katso myös
- Kaikki kysymykset
- Mitä vastuullisuus tarkoittaa yrityksellenne?
- Mihin tarjoamanne remonttipalvelut perustuvat?
- Miten arvioitte remonttitarpeen kohteessa?
- Miten varmistatte remonttienne hyvän laadun?
- Voinko saada remontilleni rahoituksen?
- Voinko saada kotitalousvähennystä?
- Millaiset ovat palveluidenne remonttitakuut?
- Voinko perua kanssanne tehdyn kaupan?
- Miksi tarjoatte remontteja suoramyyntinä?
- Kuinka paljon talotekniikkaremontit maksavat?
- Mihin voin olla yhteydessä tarjoukseen tai sopimukseen liittyvissä asioissa?
- Mihin voin olla yhteydessä remontin toteutukseen liittyvissä asioissa?
- Mihin voin olla yhteydessä laskutukseen tai kotitalousvähennykseen liittyvissä asioissa?